Archiwum grudzień 2015


gru 08 2015 Chcesz skutecznie poszukiwać pracy? Szukaj...
Komentarze: 0

Każdy z nas w mniejszym lub większym stopniu jest w jakieś dziedzinie lub danym temacie specjalistą. Każdy ma inne predyspozycje, umiejętności i zainteresowania - to niezaprzeczalne. Poszukując pracy warto więc podejść do tematu podobnie, uznając pośrednictwo pracy, jako dobre rozwiązanie. Powinniśmy kierować się myślą: "ja mam jakieś unikalne umiejętności, które mogę zaoferować, mogę też skorzystać z unikalnych umiejętności kogoś innego, aby uzyskać lepszy efekt".

Dlaczego nie szukać na "własną rękę"?

Działanie w pojedynkę zazwyczaj jest syzyfową pracą. Większość zadań jest złożonych, a więc, aby skutecznie je wykonać, trzeba zaangażować w to więcej, niż jedną osobę.

Co robią pośrednicy?

Specjaliści doskonale znają się na rynku pracy, jego specyfice i aktualnych zapotrzebowaniach. Wiedzą, czego szukają pracodawcy, gdyż sami się do nich zgłaszają. Pośredniczenie w pracy jest idealnym sposobem na rozpowszechnienie informacji o możliwościach zatrudnienia i wolnych stanowiskach. Tam zdobywamy informacje "od ręki" i mamy większe szanse na znalezienie idealnej pracy.

Kierując się do pośrednictwa warto przygotować sobie informacje o ukończonych kursach i szkoleniach, umiejętnościach i dotychczasowym doświadczeniu - zwiększy to naszą atrakcyjność, pod względem profilu zawodowego. To znaczy, że będziemy mieć większe szansę na to, że zainteresuje się nami pracodawca.