gru 08 2015

Chcesz skutecznie poszukiwać pracy? Szukaj...


Komentarze: 0

Każdy z nas w mniejszym lub większym stopniu jest w jakieś dziedzinie lub danym temacie specjalistą. Każdy ma inne predyspozycje, umiejętności i zainteresowania - to niezaprzeczalne. Poszukując pracy warto więc podejść do tematu podobnie, uznając pośrednictwo pracy, jako dobre rozwiązanie. Powinniśmy kierować się myślą: "ja mam jakieś unikalne umiejętności, które mogę zaoferować, mogę też skorzystać z unikalnych umiejętności kogoś innego, aby uzyskać lepszy efekt".

Dlaczego nie szukać na "własną rękę"?

Działanie w pojedynkę zazwyczaj jest syzyfową pracą. Większość zadań jest złożonych, a więc, aby skutecznie je wykonać, trzeba zaangażować w to więcej, niż jedną osobę.

Co robią pośrednicy?

Specjaliści doskonale znają się na rynku pracy, jego specyfice i aktualnych zapotrzebowaniach. Wiedzą, czego szukają pracodawcy, gdyż sami się do nich zgłaszają. Pośredniczenie w pracy jest idealnym sposobem na rozpowszechnienie informacji o możliwościach zatrudnienia i wolnych stanowiskach. Tam zdobywamy informacje "od ręki" i mamy większe szanse na znalezienie idealnej pracy.

Kierując się do pośrednictwa warto przygotować sobie informacje o ukończonych kursach i szkoleniach, umiejętnościach i dotychczasowym doświadczeniu - zwiększy to naszą atrakcyjność, pod względem profilu zawodowego. To znaczy, że będziemy mieć większe szansę na to, że zainteresuje się nami pracodawca.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz